nuffnang ad

WED

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 9, 2012

Happy Birthday :)

Tanggal 9 Mei 2012, selamat la en suami berumur 2* tahun....

Selamat menyambut ulangtahun kelahiran my dear husband :) lama tak rasenye tak update blog, so i will start with this wishing. mengenai hadiah, biarla ianya menjadi rahsia tapi hadiah paling besar adalah his coming child....and wishing paling bermakna adalah semoga dia dilahirkankan dengan selamat, sihat dan sempurna segala segi dan sifat....amin


notakaki: nothing to say....saya berada di johor, en suami berada di perlis...huhu sekian.

Saturday, May 5, 2012

Clearance Stock!!!



Clearance stock!! 


Price  :  RM1.90/pc (including mug and paper bag)
Quantity  :  200  pcs  left
COD  only  area  Ampang
Postage  on  customer responsibility


For  detail  please  contact
Hj  Khalid  :  013-3932101
Hjh  Teh  Hamidah  :  019-2754840  


notakaki:ok  tak  jadi  bussiness  woman???...hikhikhik



Tuesday, April 10, 2012

sickness

happy with your appearance
glad you already be there
thanks to Allah for give me this opportunity

may this sickness end as soon as possible
and can run this home as normal as i can
although the cooking is not as good as my two moms

dizziness, throwing food up, sleepiness sickness
really make my day totally off, shut down
cannot imagine some people were worse than me while i am in this situation enough.

hopefully 3 months are enough for this sickness that  to come not all the time


notakaki: dizzy again, need to sleep

Friday, March 23, 2012

Alhamdulillah...for the first time saya tak throw away food from my stomach :)) hahahha dalam kata len muntah! euwwwww...hopefully keadaan berlarutan la selama yg boleh hehehhe...i hate muntah uweeekkkkk...

3 berita yang mengumbirakan:

berita yang pertama adalah berita ke'positive'an bacaan pregnenct test....setelah byk kali test menunjukan bacaan positive, tiba2 time nak buat buku merah pulak dalam system kata negative...biar betui! mane pegi anak aku ni?...waaaaaaaaaa...test sekali lagi rupenye kesilapan pengurusan, banyak sgt ke test ritu smpi aku punye tersilap.test urine org len masuk dlm rekod aku tak?...aduiiii...
lama jugak nak buat buku tu yek...almost 4 hours total!!! buku rekod kesihatan yang perlu aku bawa setiap kali checkup sehinggalah anak lahir...nnt da lahir buku len pulak bukak kaler biru pulak...hahaha...pink dan biru sesuai la sgttttttt....semoga dilahirkan dalam keadaan sihat dan cukup sempurna sifat fizikal serta akhlaknya.amin...

berita yang ke-2 pulak adalah berita mengenai penerimaan anugerah perkhidmatan cemerlang 2011 kategori rps...sebuah jam tangan jenama SEIKO, sijil penghargaan (siap frame gitu) dan wang tunai berjumlah RMxxx...yang penting SKT tahun ni hendaklah melebihi SKT tahun-tahun lepas...target 95 above.waaahhhh....target pulak untuk dpt anugerah perkhidmatan cemerlang tahun 2012, boleh dpt tunai double dari yang ini.wakakakka....mata duitan sungguh mom to be ni hahahha....tapi disebabkan sickness aku dtg pada malam hari, so, majlis tu pun hadir tak habis pun...dapt je hadiah terus balik...hahaha, tak patut sungguh tapi nak buat guano, daripada aku dok uwek uwek kat meja tu...org keliling tgk pun tak sedap....

last sekali berita pasal pertukaran mode pengajian daripada part time ke full time telah diluluskan cume tunggu result SLAB aje. dan jika lulus jugak sayonara to part timers, will enter UTHM as full time student on September 2012...if not, it's still ok and i will continue as a part timer...lebih byk menghabiskan masa bersama yang tersayang terutama selama berpantang nnt...waaahhhh semoga segalanya sihat walafiat amin.

notakaki: hopefully time will go faster and end this period as soon as it can be...tunggu je la 2-3 bulan lagi....waaaaaaaaaaaaa

Friday, March 16, 2012

small heart

sy tak kecik hati....sy punya hati yang sgt besar

never mind...

Friday, March 9, 2012

Trimester Yg Sgt Bzzzzzzzzzzzzzzz....

huhu,

dugaan sungguh kali ni....with master classes almost every weekend, nasib baik en suami pun bz jgak weekend :)   ditambah dengan pembawakan pulak nnt...Ya Allah Kau kuatkan hati ini dalam menempuh liku-liku kehidupan.

harapn denagn sesi pembelajaran ni boleh la anak sy pun mempunyai otak yg geliga...cewahhhh gituuu hahahahah...

anyway, recently en suami suruh active semula palapes! oh nooooooooo....say no to )(*&^%$ hahahha...takde la its just i am not interested anymore, mcm mane nak active...aduiiiii...kalau takde kelas pun biarla sy duduk rumah je...lagi best heheheh

so Allah telah memberikan 2 good news in just a week!...Alhamdulillah :) hope it will be a good news along the way...amin

notakaki: semoga tidak ku riak dan juga tidak ku terlalu gembira dengan berita ini. apa-apa boleh terjadi and hopefully yang terjadi itu adalah perkara yang menyenangkan.